באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט גן יוקרתי

ריהוט גן יוקרתי

יוקרה בכל גינה הבשורה החדשה של ריהוט גן יוקרתי המאפשר לכם להגשים חלום החיים נראים אחרת עם ריהוט גן יוקרתי

גנים ושושנים מביאים לכם את המהפכה של ריהוט גן יוקרתי המשדר איכות חיים, נוחות ועיצוב אקסקלוסיבי מהפנט במגוון רחב מהחברות המובילות בעולם ריהוט הגן. גנים ושושנים נושאת עמה את הבשורה של ריהוט גן יוקרתי בארץ ומובילה בתחום המאפשר שדרוג החיים ברמה בינלאומית.

 

בשנים האחרונות חלה עליה במודעות לעיצוב החללים בתוך הבית, תוך כך החלה עליה במודעות גם לעיצוב החלל החיצוני של הבית. הרצון לשדרוג איכות החיים בגינה עם ריהוט גן יוקרתי, נובע מהמקום בו אנו רוצים להגיע לבית שלנו לצאת לגינה וליהנות מישיבה נוחה, להתפנק בנמנום צהריים או סתם לבלות את הזמן הפנוי שלנו במרחב. ריהוט גן יוקרתי נותן הרגשה של מרחב חדש בבית, אשר מאפשר הישארות ממושכת יותר של בני הבית בגינה, מקום לאירוח, מקום מפגש משפחתי ובעיקר הנאה המשדרגת את החיים של בני הבית. גנים ושושנים מביאים לכם מבחר עצום של מוצרים ייעודיים לריהוט גן יוקרתי עם השקעה של זמן מחשבה ועבודה קשה. תם עידן מערכות הישיבה מפלסטיק בגינה, מהיום מפנים את מקום לריהוט גן יוקרתי מעוצב ואיכותי. גנים ושושנים מספקים ריהוט גן יוקרתי למגוון לקוחות: לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים כמו משרדים, מלונות, צימרים מסעדות, בתי קפה ועוד. כולם היום רוצים להתחדש בריהוט גן יוקרתי באיכות ברמה עולמית הנעשה ע"י מיטב המומחים בעיצוב אדריכלי. החומרים עשויים באיכות המיועדת לזמן ממשוך במרחבים בחוץ תחת כיפת השמיים ועומדים בתנאי כל מזג אוויר אפשרי. ריהוט גן יוקרתי מתואם לגינה, למרפסות, לחצר, לגגות ולכל מרחב חיצוני הזקוק לעיצוב ברמת הריהוט. חברת גנים ושושנים מספקת סוגים שונים של ריהוט גן יוקרתי מחומרים שונים: ישנם ריהוט גן יוקרתי מאלומיניום, ריהוט גן יוקרתי מראטן, ריהוט גן יוקרתי מעץ ועוד.

 

ריהוט גן יוקרתי מאלומיניום

חומר האלומיניום הוא איכותי ועמיד בכל תנאי מזג האוויר. האלומיניום הוא "אל חלד" ולכן שימושו כריהוט חוץ מתאים מאוד. הוא אינו דורש טיפול, ניתן לניקיון ולכן הוא יכול להישאר בגינה כל ימות השנה.

 

ריהוט גן יוקרתי מראטן סינטטי

חומר זה הוא יוקרתי ומיוחד, בעבר היה קשה להשיגו אך היום ניתן למצוא אותו בכל בית. הראטן משלב בין  המראה הנחשק לתכונת העמידות לאורך זמן. המראה של ריהוט גן מראטן הוא יוקרתי ומזמין.

 

ריהוט גן יוקרתי מעץ

ריהוט גן יוקרתי מעץ נותן לחלל הגינה מראה נעים וחמים. חברת גנים ושושנים מספקת סוגים שונים של עץ בריהוט הגן בדרגות עמידות שונה. ניתן למצוא כיום מס' סוגים של עצים המשמשים לריהוט גן: עץ קווילה, עץ טיק בורמזי, עץ רד בלאו ועוד. אתם עומדים להיחשף למחלקה של ריהוט גם יוקרתי החוצה גבולות שלא נראו כמותה בעולם כולו. המבחר העשיר של ריהוט גן יוקרתי מגשים את חלומו של כל אדריכל, מעצב פנים ולקוח שאוהב לחיות את החלום ולהגשימו בחצר ביתו. לכל רהיט גן יש סטייל אופנתי וקו עיצובי משלו. קולקציית ריהוט גן יוקרתי של גנים ושושנים פורצת את גבולות הסטייל והשיק בהשראת המעצבים המובילים בעולם: פבריזיו קמאלי מאיטליה, סיפס צרפת, דומוס איטיליה, רוברטו סריו, פיליפ מרטין הולנד ועוד. הקולקציה של ריהוט גן יוקרתי מאפשרת ללקוחות להכניס את הגינה כחלק בלתי נפרד מהבית. ריהוט גן יוקרתי מאופיין באיכות, נוחות, עיצוב ומבחר עצום המשדרג כל גינה, חצר ומרחב. אתם מוזמנים לקבל הצצה לעולם של תשוקה, השראה ויופי של ריהוט גן יוקרתי בחצר ביתנו.