באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

ריהוט למרפסת

ריהוט למרפסת

ברשת גנים ושושנים תמצאו מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל סגנון וצורך של ריהוט למרפסת

מרפסת היא אזור הפינוק בבית, האזור בו ניתן לנקות את הראש, לשבת בכיף, לקרוא ספר, לגדל צמחים, לארח או לאכול ארוחות משפחתיות באווירה ייחודית. מרפסת מהווה את אזור החוץ ומהווה תחליף לא רע לגינה. על מנת להפוך את המרפסת למקום בו תוכלו להתפנק פינוק אמיתי, לחוש את מלוא הנוחות וליצור לכם את האווירה המתאימה, מומלץ לבחור ריהוט למרפסת בצורה חכמה תוך לקיחה בחשבון של תנאי השטח, הצרכים שלכם וציפיותיכם מאזור זה וגם טעמכם האישי.

 

ניצול השטח בצורה חכמה

מרפסת, במיוחד מרפסת שמש צנועה, היא אזור בעל שטח מוגבל ולכן כאשר בוחרים ריהוט למרפסת כדאי לבחור ריהוט מודרני פונקציונאלי. שולחן נפתח יכול להיות אופציה מצויינת. רוב הזמן, כאשר הוא סגור, יתפוס השולחן שטח קטן יחסית. בזמן אירוח בו תזדקקו לשולחן בעל שטח רחב יותר יהיה ניתן לפתוח אותו. ניתן גם לבחור כסאות אותם ניתן להכניס תחת השולחן ולהוציאם בעת הצורך.

 

מעבר לניצול השטח, ניתן למצוא ריהוט למרפסת העשוי חומרים שונים: עץ, פלסטיק, אלומיניום או ראטן. בחרו את החומר על פי טעמכם ועל פי האווירה אותה תרצו ליצור במרפסת וגם על פי צרככם – אם יש ילדים אשר המרפסת היא מקום משחק עבורם, בחרו ריהוט מינימלי, קל ורצוי גם ללא פינות חדות.

 

היכנסו לחנות אונליין שלנו לצפייה במגוון המוצרים שלנו >>

 

תוספות מפנקות מכל הסוגים

ריהוט למרפסת אינו כולל רק מערכת ישיבה. היום תחת ריהוט זה נמצאות גם תוספות מפנקות כמו קונכיות, ערסלים, מיטות שיזוף ועוד. הגיעו למקום כמו "גנים ושושנים" אשר מתמחה בתחום ומציע מגוון רחב של אפשרויות, פתחו את העיניים ואת הראש ובחרו את הריהוט שנראה כאילו יוצר ממש עבורכם.