באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

הרשמו למועדון החברים!

הרשמו למועדון החברים של גנים ושושנים וקבלו 5% הנחה קבועה באתר!

להרשמה

מערכת ישיבה לגינה- דברים שחשוב לדעת

מערכת ישיבה לגינה- דברים שחשוב לדעת

מערכת ישיבה לגינה מקפיצה בכמה רמות את איכות החיים בבית ויוצרת פינת ישיבה לגינה

יש אזור אחד בבית בו אפשר לקבל קצת שקט, לנשום אויר צח וליהנות מרוגע ופסטורליה. הגינה היא אזור בבית שכדאי מאוד לתת לו את תשומת הלב שלו, בין אם אתם מאלו שאוהבים לארח ובין אם לא, בין אם אתם משפחה שאוהבת להיות ביחד ובין אם כל אחד לעצמו. מערכת ישיבה לגינה בחצר צריכה להיות מעוצבת בשביל שהיא תיתן את התמורה שלה ובשביל שנרגיש בה נוח ונעים. עיצוב פינת הישיבה לגינה מתחיל עם רכישת ריהוט וריהוט זה קודם כל מערכת ישיבה איכותית ונוחה, כזו שניתן יהיה להעביר בה זמן איכות עם הילדים, עם חברים או עם עצמנו.

 

היכנסו לחנות אונליין לרכישת מערכת ישיבה לגינה >>

 

 

חומרי הגלם הקיימים למערכות ישיבה

מערכת ישיבה יכולה להיות בגודל כזה או אחר ויכולה להיות בצבעים שונים, ויש כמה חומרים עיקריים בהם נעשה שימוש למערכות ישיבה לגן ולריהוט גן בכלל:

 

עץ טבעי – עעץ טבעי הוא חומר חזק מאוד ועמיד מאוד וניתן ליצור ממנו רהיטים שונים ובכללם מערכות ישיבה. עץ טבעי משתלב מצוין עם גינה ירוקה ועם צמחייה, ואם פינת הישיבה לגינה אמורה להיות על דק או מתחת לפרגולה זה יהיה מושלם. החיסרון של עץ הוא הצורך בטיפול בו, מה שלא מתאים לכל אחד ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון.

אלומיניום – אלומיניום הוא חומר מצוין לייצר ממנו מערכות ישיבה ורהיטי גינה בכלל. ניתן לראות לא מעט רהיטים שמיוצרים ממנו מכיוון שהוא נחשב קל מאוד לעבודה. אלומיניום נחשב לעמיד מאוד ואינו מחליד, והוא עמיד בפגעי מזג האוויר.

זכוכית מחוסמת – עוד חומר שעובדים איתו כשמייצרים ריהוט גינה, חומר שנחשב לאלגנטי ויוקרתי, חומר יכול להשתלב בעיקר בשולחנות ישיבה בגינה. אחד היתרונות של הזכוכית המחוסמת היא שהיא לא נפגעת ממזג האוויר בשום צורה.

ראטן – אחד החומרים הפופולאריים ביותר לייצור של ריהוט לגינה ומערכות ישיבה. ממנו מייצרים מיטות שיזוף, נדנדות, איגלואים לישיבה, פינות ישיבה בגדלים שונים ורהיטים רבים נוספים. זהו חומר שהינו גמיש מאוד והוא מספק גם את המראה הטבעי הרצוי. הראטן הוא בעצם שם כולל לסוגים שונים של עצים.

ראטן סינטטי –חומרים שונים דמוי ראטן ובעיקר ה-PVC שמספק את המראה הטבעי ויכול להיות תחליף מצויין.

 

כמה שאלות שאנו צריכים לשאול את עצמנו לפני שאנו רוכשים מערכת ישיבה לגינה

לפני שנרכוש פינת ישיבה לגינה שלנו, הנה כמה שאלות שאנו צריכים לשאול את עצמנו בשביל להבין מהם הצרכים שלנו:

 

עד כמה נארח? – יש משפחות שאצלן אירוח זה בדם. הן לא צריכות את יום העצמאות או את ליל הסדר בשביל לעשות חגיגה בבית והגינה אצלן היא מרחב אירוח משמעותי. אם אתם מאלו אתם צריכים פינת ישיבה לגינה שתספיק לכמות גדולה יותר של אנשים מאשר פינת ישיבה קטנה ומשפחתית, וכמובן שולחן שנפתח להיות שולחן גדול מספיק.

מיהם דיירי הבית? – אם אתם משפחה שהילדים בה כבר גדולים ועזבו את הבית זה משהו אחד ואם אתם מאלו שיש להם ילדים ובעיקר קטנים זה משהו אחר. זה נוגע ישירות לסוג מערכות הישיבה אותן תבחרו מכיוון שיש יקרות יותר או פחות ויש פגיעות יותר או פחות.

באיזו תדירות ייעשה שימוש בגינה? – ייש את אלו שרק בסופי שבוע או רק בחגים או אירועים מיוחדים יוצאים לגינה ובשאר הימים לא, ויש את אלו שפינת הישיבה בגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית שלהם. איזה טיפוסים אתם? האם אתם מאלו שהגינה אצלם היא חלק מרכזי בבית או שלא? כמה מערכת הישיבה תהיה בשימוש?

 

תנסו לראות את התמונה הכוללת

בבואכם לרכוש פינת ישיבה לגינה כדאי שתנסו לראות את התמונה הכוללת. מה זה אומר? זה אומר שאתם צריכים לקחת אתכם רישום של האזור בו תוצב מערכת הישיבה למקום בו אתם עומדים לרכוש אותה, וכמובן לראות האם מה שאתם רוכשים יתאים הן במידות והן במיקום. בנוסף, בקביעת מיקום מערכת הישיבה רצוי לוודא שתהיה תאורה באותו מקום, ואם אין אז כדאי מראש לקבוע תאורה איפה שתהיה מערכת הישיבה.

 

נוחות בניידות

מערכת ישיבה כמו גם כל רהיט אחר בגינה צריכה להיות קלה יחסית לניוד. לא משנה מאיזה חומר היא, יש ימים שהיא תצטרך לעבור דירה בעיקר בימות החורף כשצריך לאחסן את הכיסאות, נדנדות, ערסלים וכל שאר הריהוט ולפעמים צריך לעשות את זה מעכשיו לעכשיו, רצוי מאוד שיהיה קל לבצע את ההעברה.

תחזוקה וניקיון

אם אתם עצלנים, אין לכם זמן או שמכל סיבה אחרת אתם לא עומדים לתחזק את הריהוט, כדאי שתחשבו טוב לפני שאתם רוכשים מערכת ישיבה לגינה. יש סוגים שונים של חומרים כמו עץ טבעי שדורשים טיפול, ואתם צריכים לחשוב האם זה מתאים לכם או שלא.

לא בטוחים מה יתאים לגינה? קחו אשת מקצוע…

אם אתם לא בטוחים איזו מערכת ישיבה תתאים לגינה שלכם כמו גם כל רהיט אחר בה, קחו אתכם אשת מקצוע שתסייע לכם. למעצבת יש ראייה עיצובית רחבה יותר והיא תדע להתאים את מערכת הישיבה לאלמנטים אחרים בגינה ובבית, וזה משתלם! גינה לא מעצבים כל יומיים ואם אתם כבר עושים את זה תעשו את זה כמו שצריך.

והכי חשוב – אל תוותרו על איכות…

על איכות לא מתפשרים בכל הקשור לריהוט גינה בכלל ולמערכת ישיבה בפרט. בעיקר אם המחיר המוצע לכם נשמע מפתה מידי תשאלו את עצמכם מה עומד מאחורי זה. על איכות משלמים ויש היום אין סוף אפשרויות שיכולות להתאים כמעט לכל אחד ולכל כיס. אל תמהרו להחליט, קחו את הכול בחשבון, שבו עם עצמכם וודאו מהם צרכי המשפחה ועשו עסקה חכמה כזו שתהפוך את הגינה שלכם לפינה מקסימה.